Wij staan klaar voor u

Ons Team

Hello Company bestaat uit een team ervaren professionals die voor u klaar staan om uw bedrijf te laten groeien. Samen met het gedreven team binnendienstmedewerkers vormen wij een krachtige, sociale en ongedwongen doch resultaat gedreven organisatie.

Hello Arjan Palman

Partner

Lees meer

Arjan is een van de partners van Hello Company. Met veel ondernemingslust en enthousiasme is hij is al ruim 2 decennia bezig met het opbouwen van een inmiddels succesvol bedrijf. Al vanaf zijn studie is hij bezig met telemarketing en nog steeds is dit volgens hem dé manier om met je doelgroep in contact te komen.

Werken is voor deze energieke jongeman echt een uitlaatklep en geen uitdaging is voor hem te gek. Hij vindt het geweldig om samen met de klant uitdagende doelstellingen te bespreken en er vervolgens alles aan te doen om deze doelstellingen ruimschoots te behalen. Als jij denkt dat iets onmogelijk is, dan zorgt Arjan ervoor dat het toch mogelijk wordt.

Wat betekent een klant voor Arjan?

De klant is voor Arjan de drive om het uiterste uit zijn werk te halen. Een klant is voor hem meer dan alleen de “zak” geld die hij ontvangt. Hij kan enorm veel energie halen uit een goede samenwerking. In een samenwerking vindt hij het belangrijk dat hij vrijheid heeft om creatieve inbreng te leveren. Hierbij verwacht hij ook van de klant continue feedback.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Tegenwoordig worden bijna alle gesprekken gevoerd via mail en whatsapp. Bijvoorbeeld tijdens verjaardagen vliegen de appjes je om de oren. Erg makkelijk en snel, maar is dat echt leuk? Arjan vindt dat het tijd wordt om vaker de telefoon op te pakken en mensen weer ouderwets te bellen. Hij vertelt: “Als je wordt gebeld, dan blijft dat speciaal en heb je veel meer interactie.”

Zakelijk gezien is dat vaak niet anders, maar als je belt dan heb je een hele grote kans dat je tot een dialoog komt. Je kunt dan makkelijker inspelen op de behoefte van je gesprekspartner, wat sneller leidt tot het maken van een afspraak. Aan tafel kun je dan het verdere verkoopgesprek voeren. De kracht van het bellen is volgens Arjan de toegang tot een succesvol bedrijf.

Hello Laurens Schipper

Partner

Lees meer

Laurens Schipper is een geboren en getogen Groninger. Hij is een van de partners van Hello Company en houdt zich binnen het bedrijf voornamelijk bezig met het operationele proces. Hij is verantwoordelijk voor het personeel, de systemen en het praktische klant contact.

Energiek, gedreven en uitbundig zijn woorden die perfect passen bij Laurens karakter. Zijn kracht is om van iets negatiefs iets positiefs te maken, zijn glas is altijd halfvol. Deze kwaliteiten zet hij goed in bij het inwerken en begeleiden van personeel en dat maakt het werken bij Hello Company een feestje. Er hangt altijd een gezellige, maar professionele sfeer.

Wat betekent een klant voor Laurens?

Op deze vraag antwoord Laurens heel mooi: “Hello Company zou Hello niet zijn zonder de klanten en de medewerkers. Een succes voor hen voelt als een succes voor ons”. Laurens gaat graag langdurige samenwerkingen aan met klanten en vindt het belangrijk om samen met de klanten groei door te maken.

 

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Bedrijven hebben verschillende middelen om bij hun doelgroep in het vizier te komen. Via bijvoorbeeld een netwerk event kun je in contact komen met jouw doelgroep, maar je bent er niet zeker van of jouw doelgroep naar dit event toe komt. Daarnaast staat niet op iemands voorhoofd geschreven of hij facilitair inkoper of eigenaar van een bedrijf is. Het is erg onzeker of je met de juiste persoon in contact komt.

Volgens Laurens kun je door gebruik van telemarketing die onzekerheid wegnemen. Hello Company neemt bouwt een relatie op met de beslisser en zorgt ervoor dat je bij de klant aan tafel komt. En daarnaast zijn ook de bedrijven die geen afspraak maken een investering. Laurens vertelt dat Hello Company concurrenten voor blijft door ook deze klanten altijd te blijven volgen en de juiste personen te traceren. Hij sluit af met: “Kies voor B2B telemarketing: maar alleen met ons!”

Hello Wim van Goudoever

Partner Amersfoort

Lees meer

Wim van Goudoever is een van partners van de vestiging in Amersfoort. Voordat hij startte bij ons startte was hij 15 jaar Manager Telemarketing bij Stanley Security. Op het gebied van telemarketing weet hij dus wel raad. Wim krijgt veel energie van het samenwerken met klanten en op deze manier commerciële doelstellingen te behalen. Daarbij staat klantvriendelijkheid voor hem voorop. Zijn ambitie is om Hello Company uit te laten groeien tot een 24/7 full service contact center, zowel in- als outbound, social media, fulfillment en webhelp.

Wim is een echte Bourgondiër met het hart op de juiste plaats. Hij vindt het belangrijk om een werkomgeving te creëren waar vertrouwen op de eerste plek staat. Daarnaast vertelt hij: “Ik ben van mening dat je het beste functioneert als de werksfeer zo goed is dat je je als medewerker thuis voelt en verantwoordelijkheden krijgt.” Hij zet zich graag in om het beste uit zijn medewerkers te halen.

Wat betekent een klant voor Wim?

Voor Wim is een klant de backbone van de organisatie: “Hetgeen dat onze klant wil uitstralen moet door de telefoon direct voelbaar worden. Wij moeten in de huid van de klant kruipen om de beste resultaten te boeken. We willen het klant dna als het ware uitademen door de telefoon.” Een tevreden klant betekent voor Wim een leuke en productieve werksfeer. Er wordt dus alles aan gedaan om de interactie en samenwerking zo optimaal mogelijk te houden.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Doordat digitalisering te ver is doorgeslagen worden potentiele klanten vaak niet meer op de juiste manier geholpen. Maar wat als deze mensen direct worden geholpen met een juiste oplossing? Dat verdient zichzelf terug. Volgens Wim kan je met telemarketing het verschil maken. Via de telefoon kun je prospecten alvast opwarmen voor het product. Door dit op de juiste manier te doen vergroot je de verkoopkansen aanzienlijk. Afspraken voor de buitendienst is de sleutel tot een goed functionerende organisatie.

Hello Brendan Dijkstra

Sales Agent

Lees meer

Brendan is een van de callcenter agents van Groningen en woont samen met zijn vriendin in Groningen. Zijn interesses liggen zowel bij business als bij techniek, voor hem is het daarom een leuke uitdaging als hij deze twee kan combineren. Het schijnt dat Brendan een ontzettend goede limbodanser is, of nouja, dat is wat hij gelooft als hij een borrel op heeft.

Wat betekent een klant voor Brendan?

Voor Brendan is een klant iemand die hij kan overtuigen van een zinvol concept. Het is een nieuwe start van een uitdagende business relatie waar wederzijds vruchten van geplukt kunnen worden.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Brendan werkt inmiddels 2 jaar bij Hello Company en door de ervaring die hij bij ons heeft opgedaan, is hij ervan overtuigd dat telemarketing echt de interesse bij potentiele klanten kan vergroten. Zelfs voor een doorsnee product kan hij via de telefoon een hoop enthousiasme creëren bij bedrijven.

Hello Esmée Stofbergen

Marketing Manager

Lees meer

Esmee is bij Hello Company verantwoordelijk voor de marketing en communicatie. Ze woont in Groningen en volgt momenteel de master Marketing Management aan de Rijksuniversiteit Groningen. Naast haar interesse in marketing, heeft Esmee een passie voor koffie. Ze is de sommelier van de koffiewereld en maakt de mooiste latte art. Daarnaast uit ze haar creativiteit door te fotograferen en te designen.

Haar meest bijzondere eigenschap is haar vastberadenheid, ze stopt niet voor ze haar doelen heeft behaald. Bij Hello Company kan Esmee haar creativiteit en kennis in de praktijk brengen. Esmee vertelt: “Hello Company geeft mij de kans om opgedane kennis van mijn studie in de praktijk toe te passen. Laurens en Arjan staan altijd open voor nieuwe ideeën en de werksfeer is top!”

Hello Jesse Wiers

Sales Agent

Lees meer

Jesse Wiers is een van onze trouwe callcenter agents. Tijdens zijn studie kwam hij erachter dat hij graag oplossingen wil creëren voor mensen. Ook zeggen mensen vaak dat hij de perfecte radio stem heeft. Één plus één is twee. Bij Hello Company bundelt Jesse zijn krachten. Hij gebruikt zijn goede stem om in contact te komen en een leuk praatje te maken met klanten en hij belt klanten vanuit de essentie om oplossingen te bieden. Voor hem de ideale bijbaan.

In zijn gesprekken is Jesse altijd erg creatief, zowel in zijn woordkeuze als in het bieden van oplossingen en het bedenken van ideeën. Elk gesprek is anders, doordat elke klant anders op een telefoontje reageert. Bij ieder gesprek is Jesse zijn doel om de wensen en behoeften van de klant in beeld te krijgen en daarop in te spelen.

Wat bekent een klant voor Jesse?

Voor Jesse is de klant koning. Hij doet altijd zijn best om verwachtingen van de klant waar te maken.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Bedrijven komen soms moeilijk in contact met hun doelgroep. Met de skills van werknemers van Hello Company en de handige systemen komen wij snel in contact met een potentiële klant. Telemarketing bespaart enorm veel tijd en is handig om de naamsbekendheid te vergroten.

 

Hello Nadiem Hofman

Chief Happiness

Lees meer

Nadiem Hofman is Chief happiness bij Hello company. Hij zorgt voor een constante doorstroom van nieuw talent bij het bedrijf die uitstekend bij het team past. Hij is 26 jaar, studeert filosofie aan de Rijksuniversiteit Groningen en naast werken bij Hello Company, is hij ook aan het ondernemen. Zijn passies liggen vooral bij talen, hij spreekt er maar liefst 4. Daarnaast is hij geïnteresseerd in communicatie en het bestuderen van filosofische en psychologische onderwerpen. Nadiem is een echt mensen mens. Een absolute topper op het gebied van het creëren van een gezellige sfeer.

Wat betekent een klant voor Nadiem?

Een klant betekent voor hem een gezonde relatie opbouwen. Het gaat niet om het pushen van een afspraak, maar om de menselijkheid, om het vertrouwen, om het luisteren en de communicatie. Een fijn gesprek kan al de eerste stap zijn naar een fantastische klant.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Bedrijven zouden zich moeten verdiepen in telemarketing omdat telefonisch contact zich onderscheid van schriftelijke contact. De intonatie, klank, enthousiasme van de stem hebben een enorme overtuigingskracht. Deze komen allemaal voort uit de energie van het spreken. Nadiem heeft een absolute voorkeur voor telefonisch contact, face to face heeft hij natuurlijk het liefst, maar dat laten we aan onze klant over. Wij bakken de broodjes voor en u hoeft ze alleen nog maar af te bakken, voilà, bon appétit!

Hello Bart

Sales Agent

Lees meer

Bart Kluter is een artistieke jongen die flik aan de weg timmert. Na enkele succesvolle ondernemingen is hij momenteel actief als callcenter agent bij Hello company. Hij begint zijn werkdag met een frisse blik en een goede dosis humor om vervolgens bedrijven via de telefoon enthousiast te maken voor de producten en diensten van onze klanten. Bart zijn beste eigenschap is dat hij een erg goed inlevingsvermogen heeft, wat bij het bellen goed van pas komt. Naast zijn bijbaantje bij Hello Company studeert hij Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Wat betekent een klant voor Bart?

In Bart zijn visie wordt de klant niet gezien als klant. In zijn beleving is hij onderdeel van het bedrijf waarvoor hij belt, een onmisbaar verlengstuk. Door het op deze manier te bekijken, kan hij een potentiele klant makkelijker overtuigen om naar de visie van het bedrijf te luisteren.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Ondanks dat er misschien een taboe rust op ‘koude acquisitie’, vindt Bart dat bedrijven altijd bereid moeten zijn om aan telemarketing te doen. Als een bedrijf nieuwe klanten wil binnenhalen, kan telemarketing namelijk het verschil maken. Via telemarketing kom je direct in contact met de beslissende persoon, waardoor er sneller afspraken worden gemaakt en je binnen no time bij de juiste persoon aan tafel zit.

Hello Yvonne

Adviseur

Hello Sjoerd

Sales Agent

Lees meer

Sjoerd Groeneweg is een van onze callcenter agents. Hij woont in Groningen, maar komt oorspronkelijk uit het Friese Sneek. Naast zijn bijbaantje bij Hello Company is hij bezig met het afronden van zijn Master Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen. Sjoerd is regelmatig in de sportschool te vinden, maar houdt ook van een leuk feestje of een festival. Work hard, play hard!

Wat betekent een klant voor Sjoerd?

Voor Sjoerd betekent een klant de mogelijkheid om zijn sales kwaliteiten in te zetten en volledig in het product of de dienst van de klant te duiken. Zodra hij zijn headset opzet, zorgt hij dat ervoor dat hij volledig gefocust is en echt een visitekaartje is voor het bedrijf waarvoor hij belt.

Waarom moeten bedrijven aan telemarketing doen?

Alhoewel telemarketing al erg lang bestaat denkt Sjoerd dat dit in de toekomst voor bedrijven nog steeds een goede tool is om nieuwe klanten te acquireren. Een persoonlijk gesprek met interactiemogelijkheden is en blijft een effectieve manier om nieuwe leads te genereren.

Hello Rudi

Sales Agent

Hello Peter Jongsma

Sales Agent

Hello Adriaan van Roosmalen

Sales Agent

Contact opnemen

Wilt u ook een gratis lead? Neem dan contact met ons op!

Privacy Verklaring

Cookies & Privacyverklaring
Deze website gebruikt cookies en Google Analytics om u een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven. Wanneer u kiest om door te gaan nemen wij aan dat u hiermee akkoord gaat.

Lees hier onze privacyverklaring