Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheid: uw klant bepaalt immers de kwaliteit van uw bedrijf! Meet de tevredenheid van uw klanten en laat zien dat u echt aandacht voor hen heeft en worden uw bedrijfsprestaties beter meetbaar, stuurbaar en verbeterbaar.

Maatwerk

Hello Company stelt samen met u een vragenlijst op, speciaal gericht op úw klanten en úw bedrijf. Belangrijk is om goed te bedenken wat u wilt weten van uw klanten, denk bijvoorbeeld aan:

  • hoe waarderen uw klanten uw producten en/of diensten?
  • hoe waarderen uw klanten de relatie met hun aanspreekpunt?
  • hoe bereikbaar is uw organisatie?
  • wat zijn belangrijke verbeterpunten?
  • hoe waarderen uw klanten eventuele klachtenafhandeling?
  • hoe blijft u de concurrenten voor zodat u uw klanten kunt behouden?

Voordelen telefonisch onderzoek

  • respons is hoog
  • men kan direct eventuele op- of aanmerking kwijt aan degene die de vragenlijst afneemt
  • resultaten staan direct in de computer
  • vragenlijst wordt bij de juiste persoon afgenomen